Fietsen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Muijs - WaarBenJij.nu Fietsen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Familie Muijs - WaarBenJij.nu

Fietsen in Bangkok

Door: Olga Muijs

Blijf op de hoogte en volg Familie

09 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

's morgens lekker uitgeslapen en in het zwembad vertoeft , om om 13,00 uur te gaan fietsen. De taxi bracht ons naar de andere kant van de stad voor wel 125 Bth (incl fooi) de fietstocht is niet te beschrijven. Eerst fietsten we dwars door de sloppenwijken van Bangkok, net of je door de mensen hun huis fietst. Vervolgens met de boot om dan opens in de "jungle" te fietsen. Niemand heeft een woord gezegd tijdens de fietstocht omdat we zo onder de indruk waren (best knap als zelfs ik niks zeg :)) onderweg hebben we een varaan gezien, een school bezocht en een fabriek bezocht. Bijna aan het eind werd het donker en begon het te waaien, we konden net op tijd schuilen onder het grote viaduct van Bangkok. Binnen 5 minuten stonden we tot onze enkels in het water. Om 18.00 uur waren we veilige (mam!) terug.'s avonds hebben we onze trouwdag gevierd met patat voor de mannetjes en heerlijke curry voor ons (en een bananenpannenkoek voor zus;))